BX_thomas Creative Commons License 2004.10.28 0 0 33854

szal, tankoltam én, tele önötttem az ablakmosót, én, maj djött a kutas és kérezte segíthet-e. kértem tőle desztvizet, majd mentem fizetni. Ő beleöntötte és a pénztárnál deült ki hogy nincs literes vizük. Ekkor már fojt a víz a kocsi alján mindenhol.

Kirihantunk a pénztárossal és láttuk a savas flakont.

Ezekután már nem volt megállás, elindult a trtályban a viíszint fölfelé és alul is folyt rendesen. Forró vízzel öntötték a tartály, próbálták higítani, majd megállt.

Nemsokkal utána minden vizet leengedett addig a pontig ahol kiutat talált a savas viz.

Telefon Ignát Lacinak és Axanak mindketten maximálisan segítőkészek. A kocsi jelenleg a polárban van, szakértői véleményt vár a shell, ha meg tudnak egyezni a shell mindent fizet. /szállítás, javítás, csereautó/

Jelenleg az a probléma, hogy rejtett hibákat is okozhatott a sav. Magyarul félév, 1 év mulva ha valami aluminium, gumicső elszáll akkor kit terhel a felelősség?

Holnap lessz az egyezkedés a shell képviselőjével. Mivel nem egy 300 000 forintos autóról van szó elég cikis a dolog.

De még itt tenném hozzá, hogy a plussz költségek ami nálam jelentkezik 3.0 tid vs 2.3 aero automata, gondolom nem kell elemeznem mit jelent ez, azt pl ki fizeti? Tegnap este 8 kor jöttem ki a polártól ma nyíregíházán voltam.

Egyenlőre ennyi.

 

Az biztos, soha senki nem nyúlhat /ismeretlen/ se az én se a feleségem autójához.

 

Nejem kipróbálta ma az aerot. Tetszik neki, ilyet el tudna viselni.

Van izlése nem? :))

Amúgy negatív rekordban mit tudtok mondani? nekem 8.6 liter/100. Igaz finoman bánok vele, mert nem szeretném leamortizálni :)

Előzmény: MuzX (33765)