"Ez nem azt jelenti, hogy ez egy dán gyártású, svéd tervezésű mozdony?"
De, az idézett angol szöveg valóban ezt tartalmazza. Viszont te a hivatkozott hozzászólásodban azt írtad, hogy "Az E sorozat tényleg svéd", én erre reagáltam, hogy az egy dán mozdony. A 490,2004 Királyréten sem magyar mozdony, hanem román, függetlenül attól, hogy eredetileg magyar tervekből indult ki a resiczai gyár, sőt itt maga a gyár is eredetileg magyar volt.
Ha már így belebonyolódtunk a dologba, itt egy rövid összefoglalás a formailag és szerkezetileg eléggé egymáshoz közel álló négyhengeres Pacific mozdonyokról, gyártási időrendben:
1907-1913 Bad IVf 1800mm Maff/Kar
1908-1930 Bay S3/6 1870mm Maff
1909-1921 Würt C 1800mm Essl
1911-1914 MAV 301 1826mm Bp
1913-1922 CFR 231 1855mm Maff/Hen
1914-1915 SJ F 1880mm Nohab
1918-1920 Bad IVh 2100mm Maff
1942-1950 DSB E 1880mm Frichs
mind h4v volt, kivéve a MAV 301-est, ahol a széria h4 volt!