"Ebből szerintem az következik, hogy porlasztós autónál nem lehet nagyobb a fogyasztás magasabb fokozatban ugyanannál a folytószelep állásnál. Nem tudom elképzelni (persze valószínűleg nincs igazam), hogy 40-nél negyedikben a padló több benyát vinne el, mint ugyanennél a sebességnél a harmadik fokozatban."
pedig igy van, majd 3 het mulva ha ujra a koleszban leszek akkor a digikameraval lekapom neked a gepelemek jegyzetemben talalhato fogyaztasterkepet.
abbol is nagyon jol latszik hogy ott a legjobb a hatasfok ahol a motornak a nyomatekmaximuma van. ez nem azt jelenti hogy ott fogyasztja a motor a legkevesebbet mert ha nem kell teljes terhelesen hasznalni a motort akkor felesleges magasabb fordulaton (de jobb hatasfokkal) jaratni.
Viszont amennyiben az adott a fordulatszamon elerheto maximum nyomatekot akarjuk kicsikarni(padlogaz) akkor ott a legkisebb a fogyi ahol a nyomatekmaximum es a legnagyobb hatasfok van.
es ez mind optimalis keverekkepzesre vonatkozik:-)) karbi meg..., de annyira nem is szar