karyka Creative Commons License 2004.08.30 0 0 1841
1, légszűrő: nekem is szhar, hogy nincs "fojtás" a levegő útjában. anno amikor szétkaptam meg összeraktam kihagytam a rozsdás drútkupacot, sőt a karbi elején lévő műa. fedőt is. és egyáltalán nem akart beröffenni. amig rá nem jöttem, hogy összerakjam rendesen, stb, stb. tettem még bele egy kicsi szivacs darabot, amitől egyszerre beröttyent mint állat !! persze a szivacs vastag volt úgyhogy attól meg nem eakart menni... erre egy kicsi darabot faragtam be és úgy jártam vele persze melegíteni akkor is kellett, emrt lefulladt. tegnap kivettem a szivacsot is és natur kapja a levegőt szűrés nélkül. megy is mint állat, de mocskos szemét, mert állandóan leáll, amig jól be nem melegszik. tegnap is vagy 200 métert tekertem meg rugdostam, - ki is fulladtam rendesen - aztán mikor elkapta mert mégiscsak felmelegedett ment mint a mérgezett egér. úgyhogy kell valami fojtás szerűség a levegő elébe. 2, áram: nekem is 6 V-ot ír a könnyv, de 18 is kijön belőle. még jó hogy 12 v-os égők vannak benne. igaz a km órában már a harmadik égett ki mire meguntam és inkább megmértem. alapjáraton úgy 5 V van, de ha felpörög felmegy 17-18 V-ra is. Ezek szerint a fesszabályzó bekrepált? Szabályoz-e valamit? JA és melyik a szabályzó? ahonnan a gyújtókábel megy ki doboz, vagy a lendkeréknél van valahol a tekercsek környékén? még megnézem a többi kivezetést, nincs-e valahol stabil 6 V. Kary
Előzmény: Joceee (1840)