Korci_PÉCS Creative Commons License 2004.07.06 0 0 252

tiborbnagy:

 

Kiindulásként próbáld meg leáramtalanítani a kocsit, majd tedd vissza az akksisarut: ekkor be kellene jelentkeznie a riasztónak. Ha nem teszi, akkor második lépésként keress tápfesz-t. Nem tudom, hogy kompakt (a központ benne van a szirénában) vagy modulos-e (külön központ és sziréna) a riasztód. Ha modulos és jól szerelték be a központot, akkor hely függvényében elég jól el lehetett rejteni. A műszerfal kárpit alatt, kesztyűtartó mögött, első "háromszög" oldalkárpit alatt stb. helyeken keresgélj, majd a kábelkötegen keress biztosítékot. Kompakt cucc esetén kicsit könnyebb a dolgod: szirénától kiindulva keresheted meg a biztosítékját a kötegben. Ha ez rendben van, akkor nézd meg rendesen le van-e testelve. (Váltócserénél balra elhúzhatják a motort, és ha útban lévő nem gyári vezetékek vannak - különösen kompaktnák - azok bizony szakadnak.) Ha még mindig nem találtál hibát, akkor tényleg kicsit mélyebben bele kell nézni a lelki világába, mert lehet, hogy valamelyik bemenet miatt tilt. Ahogy korábban is mondtam, az ajtókapcsolókat nézd át, figyelj a motortér (elgörbülhetett szerelés közben), csomagtér kapcsolóira is. Ennél nagyobb gányt nem nagyon csinálhattak a csere közben, tehát nagy a valószínűsége, hogy ezek közül valamelyik a tettes. Ha mégsem, akkor nincs összefüggés a hibajelenség és a szerelés között. Ha elakadsz és esetleg vannak konkrét infók is, hogy milyen típus, milyen központ... stb. akkor beszélünk még róla részletesebben.

 

Sok sikert!

 

Korci.

Előzmény: tiborbnagy (251)