WarbiRunner Creative Commons License 2004.05.29 0 0 24
Ez remekül hangzik, DE!
A teljesítmény növekedés oka valahol az előgyújtás átállításánál keresendő (a víz elnyújtja az égést!). De mi van télen? Évente oda vissza állítania z előgyújtást az szívás. Meg mivan, ha kifogy a víz az autópályán.mert elfeledkeztünk róla?
Miért pont fordulatszám függő a bekapcsolás, amikor az a jó, ha a víz benzin levegő keverési aránya egy konstans ideális érték közelében van. Sokkal ésszerűbb lenne terhelés függően bejuttatni a vizet. És beFECSKENDEZNI, nem szívni. Van értelme annak az Aquamistnek is. Nagy nyomáson pici cseppekre porlasztva a vizet szinte szétbombázza a benzincseppeket, majd körbeveszi őket. Tényleg javulhat a hatásfok, csökkenhet a hőterhelés, nőhet a nyomaték, csökkenhet a fogyasztás, de ha már csináljuk, akkor ésszel. Nem mondom, hogy a ViziSpricc rossz, csak azt, hogy ennél azért ügyes barkácsember tud jobbat.

üdv,
WR

Előzmény: electom (23)