Sztpeti Creative Commons License 2004.04.16 0 0 120
Hali!
:)

Biztam benned gyussszi! :)
A felujitás nem került tulzottan sokba, mert mindent magamnak csináltam.
A lakatolás nagy részét, a gittelés teljesen Nekem köszönhető :)
Azt szokták mondani hogy "jó pap holtáig tanul", meg hogy "Semmit sem késő elkezdeni". :)
Azt hiszem ez rám nagyjából igaz is lett.
A kicsikocsi 82-es évjáratu, de ennek ellenére ugy néz ki, hogy megtartom egy darabig, mert
vettem bele egy uj 1.6D motort, amiben 30-as kompresszio van.
Ráadásul a kasztni most tökéletes. Dobtam rá uj taposókat, sárvédőiveket, meg küszöböket.
Szóval lassan elkészül a szekér, már csak egy köténylemezt akarok cserélni, mert erre nem volt időm (erőm, energiám :)) fényezés előtt.
Ja... idedobom Neked a költségeket... számomra is érdekesség lesz, mert még nem mertem összeszámolni a dolgokat :)

Anyag + lakatolás: 13000-
Festékanyag (Lesonal), gitt, kellékek a fényezéshez: 40000-
Festő dija (Nem mertem magam fujni): 20000-
Mühelybérlet: 10000 + 1-2 szivesség
Uj motor kompletten hengerfejjel, uj öninditoval, generátorral, és kupplungszettel: 20000-
5-ös váltó futomüalkatrészekkel 20000-
A felnit nem irom, mert az nem köthető szorosan az autóhoz.

Összesen: 123000 ha jól számolom.

Sokan mondják azt hogy hülyeség, de ha belegondolok hogy egy autócsere kapásból jár 50000 átirással, akkor szerintem megérte.
Most igényes, és üzembiztos a gép.
Ráadásul talán emelt is valamit a project
az autó értékén.:)
És végül nem tudok Ascona nélkül élni, előbb utóbb elkezdem felujitani őket. :D

Nézd meg a felujitás előtti képeket ha érdekel :)
Szerintem nagyon érdekes látni a before/after kombináciot :)

itt vannak: http://kep.tar.hu/sztpeti

Remélem dumálunk még! :)
Csövi

Előzmény: gyussszi (119)