Törölt nick Creative Commons License 1999.06.01 0 0 155
Ruppy de komolyan ! :)

Szóval 505 paci, 250-nél tolod a 6.-at, red line=7400 rpm, annyi hűtő van benne mint egy lakótelepi emeleten (olaj, váltó stb.:)),18" felni, 295/35 gumi, viszont ez a világ leggyorsabb "szériában" gyártott (2x500 sorszámozott) limuzinja (mármint a gyári alap L. O+A). No airbag, no ABS, no ASR. Viszont a 4 ajtós kaszni miatt nehéz, majdnem 2 tonna.
Olyan 4-4500-től úgy ellép, hogy attól az én terepjárós idegrendszerem (ami azért hozzászokott az igazi gyors kocsikhoz is) eléggé viharvert volt a multkor. :))
Jobban megy mint a L. Esprit (2,2 T) ami viszont csak ~900 kg (csak sacc, utána kellene néznem vhol), ami szintén brutális. Full műa. kaszni (eleje és a hátulja 1-1 darabbol, 2 ajtó + mot. és csom.tér tető, vez. fülke, targa tető), 2 cég gyárt hozzá gumit, (Good Y., Yokohama) olyan méretben, hogy Esprit első, vagy hátsó természetesen oldal direkcionált (J-B) nincs mérete, csak ennyi! Az alkatrész is olcsó, oldal index 4,5k, tükör 16k ATS, a többit gondold el....... ;)
Állitólag egy Boschert B10 bit. is levert valahol az Esprit valami német reptéri akción.

JP