Törölt nick Creative Commons License 1999.06.01 0 0 138
Ruppy!

Köszönöm a megtisztelő felkérést, bár egy kicsit elkanyarodtunk az eredeti témától. Tehát a kocsi, amiről szó van:

92-es Európai Mitsubishi Eclipse 2.0 DOHC 16V GSi
1997cm3, 4 henger, elsőkerék meghajtás
150Le /6750rpm
175Nm /5500rpm
komp: 10,4
0-100km/h =9,2s
max =220km/h
1310kg

Fontosabb gyári felszereltség:
el. ablak, tükör
közp. zár
szervókormány
ABS (4 tárcsafék természetesen)
légkondi
tempomat

Valószínűleg a magas felszereltség miatt nehezebb a kocsi az átlagosnál és ez kihat a gyorsulására is. Most szerintem olyan 156 lóerő körül van (sportlégszűrő, plusz új sportkip. rendszer a katalizátortól hátrafelé)
A kocsi történelméről annyit, hogy 90-től gyártotta a Chrysler és a Mitsubishi az USA-ban (Illinois államban). A kocsi az akkori Galant GTI alapjaira épül, a kasznit a Chrysler tervezte. Amerikában más motorokkal és felzereltséggel árulták:
1.8 8V 90Le (tök gagyi)
2.0 16V 135Le
2.0 16V Turbó 190Le (0-100=6,9s)
2.0 16V Turbó 4WD 195Le (ez már hasoló kategória, mint a Lancia Delta Integrale, vagy Escort Cosworth)
Egyébként kapható volt még Plymouth Laser és Eagle Talon néven is (mindkettő Chrysler cég)
95-től már a msodik generációt gyártják a 2.0-ás 144Le-t, a turbós változatok 210Le-t tudnak. A legjobban tuningolt turbós verziók olyan 350-370Le körül vannak. Szeretném az enyémet 180Le köré feltornázni, csak sajnos pénz kérdése az egész.
Itt van egy fotó az enyémről, sajnos a többi még készülőben van:
http://w3.swi.hu/eclipseboy/car2.htm

Sztori még nincs róla, sajnos nem volt még olyan alkalom ahol komolyan összemérhettem volna az erőmet hasonszőrű autókkal. Nem azért, hogy egymás faszát szopjuk, de engem is érdekelne a kocsid, hogy mitől megy úgy ahogy írod.