A 45-ÖS AUTÓBUSZ-CSALÁD KÖZLEKEDÉSTÖRTÉNETE 1948-TÓL NAPJAINKIG:
1948.12.05.
A 45-ös autóbuszok Sashalmon keresztül Rákosszentmihályig közlekedtek.
/Az autóbuszjárat kiindulási pontja ismeretlen./
1949.06.20.
A 45-ös autóbuszjárat megszűnt.
1952.11.22.
A 45-ös autóbuszok Moszkva tér – Margit híd – Nagykörút – Petőfi híd – Móricz Zsigmond körtér útvonalon közlekedtek.
/A vonal egyik szakaszán korábban 12B jelzéssel közlekedtek az autóbuszok./
1950-es évek második felében
A 45-ös autóbuszok a pesti és a budai körúton körforgalmi járatként közlekedtek. Végállomásuk a Bocskai úton volt.
1960-as évek első felében
A 45-ös autóbuszjárat megszűnt.
1969.12.01.
A 45-ös autóbuszok ? – Mátyásföld – Cinkota útvonalon közlekedtek.
/Az autóbuszjárat kiindulási pontja ismeretlen./
1970.04.03.
Az alábbi forgalmi változás történt:
--- A 45-ös autóbuszok Örs vezér tere és Cinkota, Kultúrház között közlekedtek.
--- A 45Y jelzésű autóbuszok Örs vezér tere és Cinkota, Gyógyszertár között közlekedtek.
1970-es évek első felében
A 45Y jelzésű autóbuszjárat megszűnt.
1981.12.19.
A 145-ös autóbuszok – békásmegyeri körforgalmi jelleggel – Újmegyeri tér és HÉV-állomás között, a Madzsar József utcán át közlekedtek.
/A 145-ös autóbusznak az útvonala semmilyen formában nem tartozott az alapban közlekedett 45-ös autóbuszjárathoz./
1986.04.01.
A 45É jelzésű éjszakai autóbuszok Baross tér és Cinkota, HÉV-állomás között, a gödöllői HÉV éjszakai üzemszünet ideje alatt közlekedett.
1996.05.01.
A 45-ös autóbuszok útvonala módosult: …Veress Péter utca – Hősök fasora – Újszász utca – Keresztúri út…
/Az új szakaszon korábban 46-os autóbuszok közlekedtek./
---
Akinek pontosabb adata van, kérem, írja meg!
Köszönöm!
BPO-700