mestska Creative Commons License 2004.01.27 0 0 5210
De ha mar ez megtortent, meg egy dolog, mert hat en szerintem is a legszebb Bp.-I hid VOLT
Elég érdekes dolognak tartom, hogy egyfelől visszasírod a régi belvárost, még a szabályozások előttit. Másrészt bizonyos esetekben kegyelmet teszel, és elnézed, mert neked szubjektíven a régi Erzsébet híd tetszett.

mar a Monarchia koraban is borzalmas bunoket kovettek el modernizacio fedonev alatt
Tudod, ebben a korban épült ki az Andrássy út, és ekkor alakult ki a tulajdonképpeni körutas szerkezet. Úgy gonodlom a városnak igen jót tett ez, így a borzalmas bűn az elég erős kifejezés.

raadasul a mostani varosszerkezet, amit nem elorelatoan terveztek meg, okozza azt, hogy a belvaroson keresztul omlik a forgalom
A mostani közlekedési szerkezetet a forgalom a és a város rég túlnőtte, ez okozza a problémákat. Amikor a mai úthálózat kialakult, a forgalom mértéke jelentősen kisebb volt, megfelelt a kor igényeinek. A probléma ott van, hogy a város terjeszkedését nem követte az úthálózat bővülése.

Osszegzes:ha a haboru utan eszrevettek volna, hogy eszakon es delen kell hidakat (esetleg alagutakat) epiteni, akkor most nem lenne kutyaszoritoban a varos, es egy potolhataytlan muemlekkel tobb lenne

Újabb ellentmondás: tegyük fel: visszaállítják az Erzsébet hidat, rengeteg acéllal, még több költséggel. A többi híd újjáépítése emiatt késik, már az akkori igényeket se elégítette volna ki. Persze tudom, nem akkor éltél, így ez 50 év távlatában nem túlságosan zavar.
És képzeld, a háború után észrevették, hogy bővíteni kell a hidakat. Szélesebb lett szinte az összes híd. Az Árpád hidat meg végül is ekkor tekinthetjük véglegesnek. És ez a sávszám az igényeket a 80-as évek végéig _kielégítette_. Akkor viszont már nagyon hiányzott a Lágymányosi, majd annak megépültével már az aquincumi híd.
Alagutak: nagy szerencsének tartom, hogy nem épült meg a sokáig favorizált Csalogány utcai.

Előzmény: courage the dog (5120)