GeryV8 Creative Commons License 2004.01.16 0 0 12446
" a törésnél látszott, hogy nem igazi fa, vmi alu hordozóra van felapplikálva egy kb 1-1,5 mm-es barna valami (talán ez már tényleg fa). "

urak!

az fa!
MB-nél, Audinál, szvsz BMW-nél is, - de ez utóbbi fabetétjét még nem láttam leszedve - így van megoldva.
Ez a gyári technologie (legalábbis azoknál a tipusoknál amit én láttam). Alu borítás megy az ajtóra, műszerfalra, bárhova. értelemszerűen az alut tudod pl jobban rögzíteni (csavarok), és ezen van rajta a _fabetét_.
szóval nem úgy kell elképzelni a fabetétet, hogy egy darab diógyökeret bekalapáltak az ajtókba.

---

a kocsiról. az a gond, hogy az elmondottak alapján még lehet egy nagyon jó vétel is kisebb 1szerűen javítható hibákkal, és lehet egy tákolmány is amit nagy ívben kerülni kell. hogy ezek közül melyik, vagy melyikhez áll közelebb, az csak előben lehet eldönteni.
de sokan vannak itt akik szívesen segítenek lemeózni a gépet.

Előzmény: kobak26 (12442)