uh Creative Commons License 2003.04.30 0 0 469
Hu, mekkora meccs volt tegnap este!
Tavasszal mikor hallottam, hogy Gil Meche bekerult a rotationbe, tok mergelodtem, hogy minek kell ilyenekkel feltolteni, talan jobb lenne 4 kezdovel probalkozni. Soha nem hittem, hogy 2 operacio meg par ev kihagyas utan (plane egy el nem kezdodott karriernel) meg normalisat lehet alkotni. Aztan a mult heten lattam a meccset mikor Meche dobott Cleveland ellen es mondhatom fantasztikus volt. Persze az Indianok ellen egy jo estet osszehozni az egy dolog, a Bronxban shotoutolni a Jenkiket pedig egy masik. De Meche bizonyitott tegnap este. (Termeszetesen nem kapott sho-t, mert nem dobta vegig.)
Clemens jol kezdett ket K-val, es allandoan az X evvel ezelotti rekordjara emlekeztettek (aminek most volt az evforduloja), mikor 20 K-t adott pont a Marinersnek. Hat ez nem olyan este volt neki! A Mariners leginkabb a kis basehitekbol el, nagyon jo clutch hitting team, de tegnap este 3 HR! Clemens ebben a szezonban eddig 1et adott fel!
Es a Baseball Tonight-ban mindenki el volt ragadtatva a Marinerstol, meg Gil Mechetol.

Ma este pedig Pettitte ellen mennek eleg jo esellyel:
If he wants to (and why wouldn't he?) manager Bob Melvin can put together a lineup against Andy Pettitte that has six batters hitting at least .320 against the Yankees lefty. Second baseman Bret Boone is 5-for-8 (.467) in his career against Pettitte; shortstop Carlos Guillen is 7-for-15 (.467); third baseman Jeff Cirillo 9-for-20 (.450); Edgar Martinez 13-for-34 (.382) Ichiro 3-for-8 (.375); and Mike Cameron 9-for-28 (.321).
Moyerben is nagyon bizom, ot tartom a legjobb Yankee veronek, meg ha a statisztikaja ezt nem is tukrozi (9-8, 4.08 lifetime vs. NYY), de slugger team ellen nagyon jo szokott lenni a lassu dobasaival.
Ennek tetejebe az ESPN2-n 'a kiadott musorral ellentetben nem egy NHL playoff meccset lathatnak a kedves nezok este 7 oratol, hanem a Mariners-Yankees merkozest a Bronxbol'!
Csak el kene ugranom sorert.
Udv!

(Tudom hogy van itt nehany Yankee rajongo, de en tortenetesen a Marinerst szeretem.)