V63 026 Creative Commons License 2003.03.10 0 0 71251
Kivonat a hétvégi kirándulásból:

Szombat reggel Mátészalka-Debrecen IP M41 2154+3 db. 20-30-as és egy 39-30-as AB. Legalább 3 20-30-as már előkerült. :-))
IC 629 pontosan jött, 9 kocsval, V63 030 vitte. Ceglédig pontos, ott elkezdődött a szokásos lassítás-lépésben-gyorsítás játék, ami jó ideje jellemzi a 100a-t. Monornál már kb. 10-12 perc körül késtünk, aztán Köbányára ezt sikerült 8 percre javítani, Nyugatiban +8'. Monortól befelé mindehol aktív turkálás, 603-as (a 3-ra nem teszem a fejem) daru Üllőn barkácsolt, Vescésen betonoztak.
Hajdúszoboszlón M43 1088 tartálykocsikat tologatott, a festék eléggé megkopott rajta.
Püspökladányban állt V46 015 és 043 (minek oda mindig kettő?), M41 2186 kocsikat tologatott, M32 2009 indulásra várt Szeghalom felé 2 Bzx-el.
Törökszentmiklósnál jött szembe a Partium V63 023-al, +10', végén egy By és egy Ap. Akkor most vajon Nagyváradra mi megy? B+By+Ap, vagy csak By+Ap?
Utasvédelmi okokból a találkozás úgy zajlott, hogy mindkét vonat megállt a bejáraton, aztán átment az IC, majd a Partium. Hogy ehhez az IC-nek miért kellett megállnia, azt nem tudom. Ha valaki tudja, segítsen! Ha senki, akkor érdemes lenne megkérdezni az illetékest, mert tudhat valamit! :-))
Szolnokon ingával V43 2270, teherrel V43 1103. A fűtöház előtt a szokásos rakás gép, V46 020, V43 1303, stb.
Abonynál előztük 6307-et, (A jó menetrend: eddig háromszor mentem IC 629-el dec. 15. óta, ebből kétszer Abonynál, egyszer Szolnokon előztük 6307-et.) ismét kiválóan levezényelve, IC ment kitérőbe, hadd késsen csak. Nem logikusabb 6307-et kitérőbe fogadni, mert az úgy is lelassít?
Cegldéen ingával V43 1261. Rola jött szembe Monornál 9.04-kor.
Köbányán M41 2177 várt indulásra.
Szombat délután Nyugatiból 16.20-kor (fejből nem megy a szám...) Esztergomba menő személy Usgyi, hááát... Mondjuk azt, hogy szidták az utasok, mert az előtérben is alig fértek el Újpest után.
Vasárnap reggel IC 629 a szokásos +7 perccel ért a Nyugatiba, gép: V43 1089.
Este páros Tisza V63 027-el. 6106 hozta a színvonalat, leszakadt átjáróajtók, stb. A Tisza előzte Törökszentmiklóson. (A jó menetrend: ötből egyszer volt szerencsém normális, karcagi előzéshez, és az sem az állomáson történt, hanem Karcag előtt a nyílt vonalon. De lagalább 6106 ment helytelenen. :-))
651 Cegléden +8'.
Tisza pontosan ért Debrecenbe, ami újabban szokása, ez azért jó dolog.
A tegnapi nap meglepetése Cegléd volt. Mondjuk ott kezdődött, hogy 6106 állt 3 percet a bejáraton, de utána nagyon simán ment minden, behúz, leszállás, felszállás, és már ment is. Csak így tovább!

MaZó