ic708 Creative Commons License 2003.03.05 0 0 70812
Helló!
Kapásból bocs is.

Vasárnap megtettük: a Bp-Eger (vonat), Eger-Büszentkereszt-Miskolc (volán), Miskolc-Bp (vonat) útvonalat.
Keleti pu, 8:05-ös gyors vonattal mentünk. Rövid kocsiszemlézés után, a bhv-s kocsi mellett döntöttünk (szempont: ablak tisztasága). A bhv kocsi meleg volt, de asztalkája koszos volt. Gondoltuk a minőségi kifogások ellenére az utasok a szolgáltatás minőséghez hozzászoktak.
Átszálltunk Füzesabonyban Egerbe tartó személyre, ez még koszosabb, és összefújkált kocsik voltak.

A volán járat tiszta volt. Répáshuta felé az emelkedők egyikén egy személygépkocsi vezetési gyakorlatot tartott. A lejtőn lefelé jöhetett és az útszélén lévő félretolt hó, fogta meg az árok előtt. Répáshutai elágazás előtt egy autó szabálytalanul parkolt, de a busz egy perces manőver után be tudott fordulni a bekötőútra. A tömegközlekedés akadályozása növeli az autós forgalmat.

A Miskolcról induló Zemplén IC-re sikerült jegyet kapni indulása előtt 40 perccel. Szombaton nem tudtak helyjegyet adni!? A kocsi dülöngésénél morgó hangot adott és zavarta a bóbiskolást. Viszont tiszta volt. A kupé melletti WC lezárva és a másik kocsiban pedig a WC-ben lötyögött ütemre a folyadék, valamint papír foszlányok úszkáltak a folyadékban. Az utasok fel voltak háborodva. Végső gond: a Keleti pu. területén az araszolás.

Az utazás alatt felmerült, hogy ezeken a koszos vonaton utazók szívesen választanák a volán vagy a személygépkocsi konfortját és tisztaságát.

Nesztek ICR-szolgáltatás! A vasút többi része meg elijeszti a fizető utasokat. A fulykálók többsége 26 év alatti miért is utaznak kedvezménnyel?