V63 026 Creative Commons License 2003.02.13 0 0 69260
"Én még pelenkás voltam, amikor 1995-96(?)-ban az Avala Köki-Cegléd-Kmét-Félegyháza-Kelebia útvonalon járt, ugyanígy a Beograd is, és akkor még fénykorszakát élte a Puskin.
Az Avala például most sem mutatna rosszul arrafelé, egy plusz IC-pár délután, ami talán nem lenne hülyeség."

Igen, de ha jól emlékszem, egykor az Avala Kelenföld-Köki felé ment (javítsatok, ha nem!), a Beograd biztosan, és nem ment be a Keletibe. Most a Keletiből a körvasúton át kivinni elég időigényes lenne, az ex-100a éppen darabjaira készül hullani az Avala nélkül is, oda már csak púpnak (se) kell egy állandóan késő nemzetközi vonat. A 140-ről nem is beszélve, így is eléggé sok munkát adnak a keresztek, ebbe egy kiszámíthatatlan vonat megintcsak nem kell.
A Puskin fénykora emlékeim szerint azt jelentette, hogy egy belföldi kocsit hurcolt magával, egy szegedi By-t, és jobbnál jobb időpontokban volt képes közlekedni, valamint kifejezetten rontotta a késési statisztikát.
Pl. egy darabig hajnalban jött Szegedről, 7 körül már Debrecenben volt. Utasok kb. Szolnoktól jöttek egyáltalán számításba. Záhony felől meg járt egy darabig késő este, 21 óra körül ment Debrecenből, éjjel ért Szegedre, szintén nagyon ideális volt. :-))

Szvsz. a 140-es is olyan, mint az ex-100a: valamit lépni kell végre.

MaZó

Előzmény: amicus (69206)