Carlosamigo Creative Commons License 2003.02.10 0 0 2212
Dizma: én csak Tolnát járom a masinával. Egyszer majd ha Szexárd körül jársz, gurul6nánk egyet.

Bervas, Zoli:
köszi a jótanácsokat. Örülök, hogy eszerint ismert Előttetek a hasított dugó és remélem, nem voltak vele rossz tapasztalatok (teljesítménycsökkenés, kis élettartam,...)A motoros sztorik pedig hol másutt bukkanjanak fel, mint ebben a topicban! A kifüstölést eddig nem nagyon alkalmaztan, mert összesen 20-25 km-es utakra jutottam el eddig és nem nagyon kedveli a gép a húzós szakaszokat. A végseb 80-90%-a -komoly számítások árán jöttem rá- 80-90km/h, akkor majd párszor odahúzok neki. Az eddigi lerakódásokat hogyan lehet kiszedni? Amikor leszedtem a kipuffugókat az új bilincsek miatt, függőleges helyzetben sem folydogált ki belőle semmi, bár gyanítom, nem ez a megfelelő eljárás.

Más: a fogyasztásról, Zoli, nem tudom hallottad-e, Indiában gyártanak léghűtéses, egyhengeres dízelmotoros mkp.-t, ezt lehet (vagy lehetett) kapni Németországban. A következő lépés gázosra átalakított oldalkocsis Pannonia lesz :-)))

Előzmény: Zoli_t5H (2202)