etwg Creative Commons License 2003.02.10 0 0 69006
Bukásra áll a Tégla a CD-nél.

Kezembe jutott az ottani vasutfelügyelet kifogáslistája a Téglával kapcsolatban:

1./ A felépitmény merevsége nem felel meg a CD szabványainak 1500 kN helyett csupán 1200 kN-t tud.
2./ A motorfüst nem felel meg az UIC 624-es elöirásának.
3./ A névleges fogyasztás (231 g/kWh) nem felel meg a mai vasuti átlagnak (200 g/kWh )
4./ Az üresjárati fogyasztás nem felel meg a mai követelményeknek (11 liter/h --- 2-4 liter/h helyett)
5./ Az egy hidrauliku meghajtás vontatási jellemzöi messze elmaradnak a mai tipikus értékektöl. (egy egység, egy tengelykapcsolo stb.)
6./ Lassu utascsere (2 ajto oldalanként)
7./ Hiányzo abszorbcios zona a mozdonyvezetö elöl.
8./ A 731-es (nicsak már számot is kapott, valakinek ott is nagyon sürgös) kb. 10 mill. Cseh koronával dárgább (300 ezer Euro) mint bármelyik konkurense (Talent, Desiro, LINT)
9./ Az uj motorvonat padloja magasabb mint a 810-es (Bzmot) padloja, és a CD-nek sincs kiépitve a magasperonu vonalhálozata, ezt további pénzbe fog kerülni a bevezetés esetén.

No comment.