DGKUm Creative Commons License 2003.02.09 0 0 68964
Láttam a MIG-motoros hofuvot is, az elöször is irto hangos, nagyobb és csak egy lángu...
A MIG hajtóműves hóolvasztót kb. éve nem használjuk. Egy, az MVP-be szánt példány a Kőér utcában szikkad. Ez valaha elfútta a zúzott követ, a váltóhajtóművek fedlapjait, stb. is.
A HLS-ek selejtezett személykocsi forgóvázakra szerelt olajtartályokkal, sűrített levegős porlasztású két jobbra-balra elforgatható égőfejjel rendelkeznek, gázolajat, vagy kerozint esznek. A vezérlésük az őket mozgató mozdonyról történik, hatékonyan tudják a szigetelő sínkötések vezetékeit megolvasztani, ezért a használatuk erősen korlátozott, biztosítóberendezési felügyeletet is igényel.
Magyarul, semmire sem jók, (Rákoson 10 óra óta menne a 16-os váltó olvasztani, de valami - épp a bizberes most - mindig hiányzik) üzemükhöz az M 44 légsűrítője is elegendő, de nem szeretjük, mert a dízelmotort emelt fordulaton kellene járatni. Fő bajuk, hogy télen derül ki az üzemanyagrendszer szennyezettsége, pályafenntartási, biztosítóberendezési kíséret kell, ha a váltóból az olvadékvíz nem folyik ki, több a kára, mint a haszna, váltót kell kenni utánna, azt elfoglalja, hidegben, nagy hóban sokáig, külön típusismeret, tűzrendészeti vizsga, stb. kell a kezeléséhez.
Előzmény: etwg (68896)