Ikarus 417 Creative Commons License 2003.01.26 0 0 10930
A 7 db itthon marad exnémet Ik 417-es 61 millió Ft-ba került, tavaly előtti árakon.
( 2 db Alba + 2 db Kisalföld + 3 db Tisza)

Tavalyelőtt előtt (2000-ben).
Ehhez hozzá lehet fűzni, hogy a Nógrád Volán 15 millióért (ÁFÁval) vette meg a 417-esét 1997-ben. De nem ez a természetes. Más a helyzet, ha el kell sózni valamit, és ha sorszámot kell húzni, hogy pár év múlva megkapjuk a kocsinkat.

Ha lehet egy kérdésem, ez miért lett ide leírva?

Elővárosi szóló kategóriában - egyes helyeken - egyáltalán nem túlzás a 28o-31o LE-s teljesitmény kivánalom.
Azt elfogadom, hogy a nehezebb járműveknél talán nem árt. De az MAN SL nem az.
Sőt azt állítom, hogy a többi volánbuszos E94-es se 310LE-s motorral szerelt, de mégis remekül felmennek a Dobogókőre. Budapesten a 156-os és a 156H is jár a 220LE-s motorjával. A mátrás 263-asok is alakalmasok felnézni Kékestetőre. Mind normális tempóban, még akkor is, ha tele vannak.
Én a 310LE-t szolóban csak úgy képzelem el, hogy az 15 méteres és alacsonypadlós, valamint 15%-os lejtőn viszi fel az aranycsempészeket.

Előzmény: Törölt nick (10920)