sbaba13 Creative Commons License 2003.01.17 0 0 292
Szia újra,

Elnézést a késés miatt...

Az injektor az tulajdonképpen egy "okosabb" karburátor, nincs tobbet platina meg alatta az a nagy tekercs ami a magasfeszültséget szolgáltatja a gyertyáknak.

Mindezek Bosch szerkentyűk. Automata sokkal rendelkezik. Az itteni -20 fokos hidegben első kulcsra indul, nem kell többet a sokkot ki-be húzogatni, a motor hőmérsékletétől függően automatikusan állítódik a fordulatszám alapjáraton.

A karburátort helyettesítő valamiben pici Bosch mütyürkék adagolják a benzint. Városon kívül 5,5 l a fogyasztása, ez nem túlzás. Városban sajnos 10 :-( Nagyon kell vigyázni a benzin minőségére, egyszer az itteni MOL-tol tankoltam és már azt hittem hogy injektort kell cseréljek benne mert magától nőtt csökkent a fordulatszáma amík szet nem szedtem és ki nem takarítottam a rossz benzin maradványait. Ez normáli körülmények közt nem gond de amikor menet közben, városban pörög fel a motor akaratodon kívül és elötted 1 méterre egy másik autó akkor elég furcsa. Nem fékezel elsőre mert nem érted mi történik... Érdekes élmény. Na de ha jó az üzemanyag akkor minden ok.

Kérdezted hogy jobban huz? Nekem nem volt karburátoros Daciam de az én injektorosom húzott jól. Deashi Barai haverom mondta hogy hogy nem húz de Ő ezt akkor tapasztalta amikor öten ültünk az autóban :-))) Ha jó a kuplunk és a gyertyák, meg ha egyedül ülsz benne akkor nagyon élvezhető, jól húz.

Persze azért nem húz mint egy 1.4 benzines Skoda Fabia ami sokkal nehezebb mint egy Dacia es mégis jobban húz. De ne feledjük hogy az VW nem Dacia...

Egyelőre ennyit, kérdezzetek még csak bátran

sbaba13

Előzmény: Sheme (291)