Mr. Cool Creative Commons License 2002.11.25 0 0 4465
Szevasztok,

Örömmel látom, milyen termékeny volt a hétvége hozzászólásokat tekintve. Meg jó képek is kerültek linkelésre. Látom újra szóbajöttek a 6.9-esek! :-) De miért nem beszéltek a 108-as, 300 SEL 6.3-ról? szerintem még brutálisabb volt mint a 6.9-es, nagyobbat is gyorsult, nameg nem a béna Hidropneumatikus rugózása, hanem légrugózása volt. Ami akár egy hónapig is tartotta a levegôt.
Stern. Írtál az alvázszám digitjeirôl, én a 26-osnál elôforduló 3 változatot ismerem.

1979 - 1983:
WDB 126 233 4 5 666666
2 az üzemanyag típusa (0 a benzin, 1 a diesel)
33 a modelszám (például 37, az 500SEL)
4 a kormányzás fajtája (1 a balkormány, 2 a jobbkormány)
5 az erôátvitel típusa (0 a kézi, 2 az automata)
666666 a sorozatszám

1983 - 1985:
WDB 126 233 4 A 555555
2 az üzemanyag típusa (0 a benzin, 1a benzin)
33 a modelszám (például 37, az 500SEL)
4 a kormányzás fajtája (1 a balkormány, 2 a jobbkormány)
A a gyártási hely (A tól E ig Sindelfingen, F tôl H ig Bréma)
666666 a sorozatszám

1985 - 1991:
WDB AB11 C 2 D E 333333
B az üzemanyag típusa (A a benzin, B a benzin)
11 a modelszám (például 37, az 500SEL)
C a járművön használt restraint system.
2 check digit
D a gyártási év
E a gyártási hely (A tól E ig Sindelfingen, F tôl H ig Bréma)

Cool