tomcsyka777freemail.hu Creative Commons License 2002.11.04 0 0 279
Sziasztok !

A szombati napom elég mozgalams volt.
Hajnalban elmentem Szigetszenzmiklósra a börzére. Találkoztam Grant-tal is. Összeszedtem egy pár címet, ahonnét Velo alkatrészeket lehet szerezni.Sikerült még a Dongómhoz is megvenni a levegő szűrőt.
Du.-án telefonált Ricsosz, hogy átengedné a kiszemelt Velo-t.
Hazaértem 13 órára és 14 kor már teherautóval és Ricsosszal a tett színhelyén voltunk.
Na szóval száz szónak is egy a vége megvettem a gépet. Darabokban van de a váz nagyon jó állapotú, a blokk darabokban de a 350-es Jawám blokkja már ki van szedve alkatrésznek. A bőrök szakadozottak de nagy része még erdeti, jó lesz szabásmintának. Forglmija megvan.(szürke). 1968-as kiadású.Egy teleszkóp hiányzott belőle és a hátsó kerék 18”-os volt de ezeket a Jawa-ból pótoltam. Az indító szerkezetből ami az irányt váltja mindjárt kettő is van. Viszont nincs ablaktörlő motor+mechanika. Kormánymű tuti futómű tuti. Az ajtózárba bele van törve a kulcs. Ülés kárpit hiányzik csak a rugók vannak meg.Plussz karok is vannak a pedálokhoz vezetve, gondolom a mozgássérült emberek segitése érdekében. A lámpák megvannak bár az első kettő szerintem nem eredeti hanem Csepel taharautóé.
A kuplunggal leszek bajban. A Jawámé bowdenos a Veloé viszont olajos munkahengerrel működhetett ami nincs meg.
Elektromos cuucok közül megvan minden csak az említett ablaktörlő nincs se a kapcsolója.Turnikett gombok és patentok rozsdásak újak kellenek.
Segítségeteket kérem több témában is. Hol van elvezetve az kábelköteg? Hogyan vannak a pedálok bowdenjei elvezetve(főleg a kézifék bowdenja (melyik kereket fékezi.) és az üzemi fék bowdenje is hogyan?
Kuplung munkahenger és ablaktörlő beszerzésben tud-e valaki segíteni ?

Hát hirtelen ennyi első körben.
Bocsi hogy ilyen hosszúra sikeredett.

Üdv :
Tom