hév Creative Commons License 2002.09.24 0 0 240
ÜDV!

3 nap kihagyással újra itt.Kissé összegyültek a kérdések,de gGAbesz jól elmagyarázott egy-két dolgot.
Úgyhogy akkor Mázlis kérdéseit boncolgassuk egy kicsit:

"Miért nőtt meg a menetidő kb 15 perccel ezen idő alatt?"

Azt kell mondjam,hogy ez a pálya minőségére vezethető vissza.Látnád,hogy Gyártelep és Tököl közt milyen görbék a sinszálak.Sajna a teljes vonal rekonstrukcióra milliárdokat kellene költeni.(A csepeli HÉV teljes felujitása 99'ben 2 milliárd pénz volt.Ez 7 km-es vonal.A ráckevei vonal 40 km)

"Minek van a sebesvonat?"
A sebes vonat ma már csak olyan gúnyos megjegyzésként használandó.
Arra utal,hogy csak a fontosabb állomásokon áll meg.(Hogy a Hősök terén miért all meg az rejtély a számomra is.)

"Miért csak 3/4 óránként jár a HÉV??"

Hétköznap általában 15-20 percenként indulnak vonatok Kz-ről(Vágóhid)Uh-ra ,Tl-re,Rv-re.
(Uh=Dunaharaszti;Tl=Tököl;Rv=Ráckeve)
A Tl-Rv szakaszon pedig elég a 3/4-1 órás követési idő.Elég gyér a forgalom a szakaszon.

"Mit?l van az, hogy télen néha kánikulai meleg van a kocsikban, van amikor meg oda lehet fagyni az ülésekhez. (Sajna ez utóbbi kicsit többször fordul el? :(() "

Ez azért van,mert sajna nem minden szerelvényen müködnek a fűtőtestek.
Éppen tegnap délután jártam úgy,hogy beszereltem a vonatot Ráckevén,belőttem a kályhát,de semmi.
Az utastérben tök kellemes volt az idő én meg majd aranyeret kaptam a helyemen.
Bár utastérben fűtést kapcsolni csak akkor lehet ha az állomáson erre figyelmeztető tábla ki van rakva.
(Kék négyzet alakú tábla benne 1-es,2-es vagy egy 3-as szám.)
A szám a fűtés fokozatot jelenti.

Remélem nagyjából elégedett vagy a válaszokkal,ha van még kérdés ide irj!!!

Előzmény: Mázlis (228)