granturismo Creative Commons License 2002.08.14 0 0 81
Átnéztem a vázat. Sajnos van rajta szám. A bal oldalon a lengőkar felső tartóbakjába van beütve.
Illetve most már nem bánom. Egyébként az adattábla is megvan rajta. Sajnos a festett részt a nap teljesen eltüntette, de a lényeg, a beütött számok megvannak. Négyjegyű alvázszám (egyezik a vázba ütöttel) Motorszám és egy hármas. Gondolom az 196 szám festve volt és az utolsó jegyet ütötték be szerszámmal. Igy a váz szerintem 1963-as. 53-as nem lehet, mert akkor ezt a típust még nem 73-as meg azért mert akkor már nem gyártották. A másik Velóm 72-es, de annak más a váza, mert a hidraulikus kuplung miatt más szerelvényfelfogató elemek is vannak a vázon.
Namármost nekem van egy forgalmim amit egy blokkal együtt vettem. 1965-ös azaz az eredetinek megfelelően össze lehetne építeni ezt a vázat azzal a motorral. Ilyenkor asszem valami összeépítési engedély kell. Meg egy legalizálási kérelem a rendőrségtől, hogy papírok nélkül is összeépíthető. És utána kap papírokat. Persze ehhez teljesen az eredeti állapotába kell helyreállítani.
csszolee
vajon a választható anyagok közül melyik az ami az eredetinek legjobban megfelel?