Ismét felvetődött a nagy kérdés: "Miért kell Taurus a MÁV-nak?"
Eddig csak gfeca adott egy reális választ, hogy kell egy gép a 160-as futáspróbákhoz.
Azonban a MÁV 160-as kocsiparkja nem olyan nagy, hogy naponta 10 mozdony futópróbázzon.
Egy dolgot mindenki elfelejtett: Hol mutat jól ez a mozdony? :))))
Naaa? :))))))
Neeem, nem a fűtőházban mutat jól kerítésként, arra van más gép:)))
A helyes megfejtés: a terepasztalon!!!!!))))
Az közismert tény, hogy a vasútmodellgyártók jó kapcsolatban vannak az “eredeti” járművek gyártóival és üzemeltetőivel. Több mozdony is egy modellgyár szineibe öltözött, hogy kiadhassák modellként extra felárral, különkiadásként.
Valószínűnek tartom, hogy a gépészek között akad vasútmodellező, és erről a modellgyárak tudomást szereztek és javasolták a jármű beszerzését, némi extra juttatásokért. Igaz a piacon lévő fontosabb mozdonytipusok miatt miért pont a Bikára esett a választás, ezt még a különböző titkosszolgálati eszközök bevetése nélkül még nem sikerült kideríteni.)))))
De hmsoft-nak erre is lesz egy jó elmélete:))))