szenyor Lopez Creative Commons License 2002.06.17 0 0 41
Kedves Konrad!

"Magyarországon az emberek kezdenek egyre jobban gazdagodni.
Most már van idejük és energiájuk többel foglalkozni, mint ami a napi megélhetéshez szükséges.
Így érzékenyebbé válnak a környezetükkel szemben is. Tehát odafigyelnek arra, mi szennyez és mi nem. Ráadásul meg is tudják válogatni azokat a termékeket, amit fogyasztanak, hiszen van választék.
Van választék, mert van piac, és mert az összes multi itt van az országban, így valódi versenyhelyzetet teremtenek. Ösztönzik magukat és ösztönzik a helyi termékek gyártóit is a jó minőségre és alacsony árra (ez pedig nagyobb hatékonyságot jelent). "

Ezen majdnem hangosan röhögtem. Ki figyel oda, hogy mi szennyez és mi nem? Nemtom észrevettétek e, hogy a régi kis csokik, amiket papírba csomagoltak, mostmár fényes műanyagban várják elfogyasztásukat. Ahogy már leírták előttem, a multik műanyagszatyros dömpingjével sem kezdünk semmit. A számítástechnika iszonyat módon fejlődik és képzi a hulladékhegyeket. A boltokból eltűntek a régi papírzacsik, amikbe a kiflit, zsemlét tehetted, átvette helyét a műanyag.

"Ösztönzik magukat és ösztönzik a helyi termékek gyártóit is a jó minőségre és alacsony árra "

Ebből a mondtaból csak a második részt tartom igaznak. Mindeféle élelmiszer/tartós használati cikk veszített a minőségéből. Az autókat nem több tíz évre gyártják, az élelmiszereket mesterségesen ízesítik és teszik eladhatóvá. Minőségnek nyoma sincs.

Ezekhez képest majdnem jelentéktelen a Pepsi akciója.

Lopez

Előzmény: Konrad (40)