Nem tartom jónak összevetni ezt a Matávval, de azért egy-két dolog nem pont így van.
A Matáv bojkottról:
Új információk láttak napvilágot egy nyomtatott gazdasági hetilap most megjelent internetrõl szóló mellékletében. Az írásban tényként közlik, hogy a Matáv és a Matáv érdekeltségébe tartozó weboldalak elleni bojkott eredményeképpen az [origo]-t azon a bizonyos pénteki napon 13 százalékkal kevesebb ember látogatta, mint máskor. (forrás: Prím Online)
A Pepsi azt mondja, kevesebbet ad el a visszaváltható palackos üccsiből. Ez egész biztos így van. De miért?
Volt egy kampány a visszaváltható ellen. Ez tény. A többi spekuláció, de érdemes átgondolni:
Akciókkal olcsóbb az eldobható (utánna lehet nézni), tehát azt veszed. A boltokban kevesebb a visszaváltható (hamarabb elfogy, soxor észre sem veszik, hogy van ilyen is). Van, ahol csak eldobható palackot szállít (kisebb üzletek).
No, akkor miért is csökken a visszaváltható palackok forgalma???