bubis Creative Commons License 2002.05.23 0 0 251
Szvsz a +4 finoman szólva nem tartozott a Commodore legsikerültebb konstrukciói közé (a C64-hez képest legalábbis szvsz visszalépés volt, Pl. nem voltak sprite-ok), ráadásul nem is túl sokáig gyártották.

Jatekok szempontjabol talan a spriteok hianya problema, de szerintem enelkul is szulettek nagyon szep dolgok erre a gepre! A masik hianyossag ugye egy SID szeru hang csip. Mostanaban nezegettem frekvencia konverteres SID "emulatorokat", nem esznek sokat a CPU-bol es ezekkel tobbnyire jol szolnak Plus/4-en is a C64-es zenek. Neha dobbenetesen jol! Szoval szerinem maradnak a spriteok, de kapunk egy csomo szint cserebe. Ja, es a TED-et sokkal konnyebb megszivatni, mint a VIC-et, de sajnos ilyen effektek nem nagyon terjedtek el. Szoval en nem latom olyan rossznak a helyzetet. Eleg jol ismerem a mostani c64-es demokat, es hat nem sokat hasznalnak spriteokat! Szoval nyugodtan lehetne szinvonalas demo elet ezen a gepen is. Csak ember nincs nagyon aki csinalja! A ZX 48 Spectrum annyit sem tud mint a C=+4 vagy egy Vic20, megis van egy nagyon eros scene azon a gepen!

En mostanaban c64-en fogok demozni, de kiadas utan mindent portolni fogok +4-re!

Andras/bubis

Előzmény: micu (243)