pg54 Creative Commons License 2002.02.24 0 0 9077
Csíkos és a többiek!

Erőt vettem a lustaságomon, és végre előbányásztam egy kis szakirodalmat...
Íme:

BR 55.0 - 55.6: G7-1 (Preuss) 1893-tól 660 db
BR 55.7 - 55.13: G7-2 (Preuss) 1895-től 690 db
BR 55.16 - 55.22: G8 (Preuss) 1906-tól 655 db
BR 55.23 - 55.24: G9 (Preuss) 1907-től 132 db(1923-tól átépítés 127 db)
BR 55.25 - 55.56: G8-1 (Preuss) 1913-tól 2122 db
BR 55.57: G7-2 (Mecklenburg) 1914-től 5 db
BR 55.58: G8-1 (Mecklenburg) 1918-tól 52 db
BR 55.59: G5 (Pfalz) 1905-től 22 db
BR 55.60: IV (Sachsen) 1898-tól 13 db
BR 55.62: G7-1 (Oldenburg) 1912-től 13 db
BR 55.72: G4-1 (Pfalz) 1898-tól 15 db

BR 56.0: G7-3 (Preuss) 1893-tól 5 db
BR 56.1: G8-3 (Preuss) 1919-től 85 db
BR 56.201-: G7-3 (Mecklenburg) 1917-től 5 db
BR 56.206-, -56.891: G8-1 (Preuss és Mecklenburg - futótengellyel) átépítés 1934-től 691 db
BR 56.4: G4/5N (Bayer) 1905-től 4 db
BR 56.5: IX V (Sachsen) 1902-től 16 db
BR 56.6: IX HV (Sachsen) 1907-től 25 db
BR 56.7: VIIIe1-8 (Baden) 1908-tól 72 db
BR 56.801- : G4/5N (Bayer) 1916-tól 9 db
BR 56.9 - 56.10: G4/5H (Bayer) 1915-től 135 db
BR 56.11: G4/5H (Bayer) 1918-tól 25 db
BR 56.20 - 56.29: G8-2 (Preuss és Oldenburg) 1919-től 916 db (1930-tól átépítés) 671 db

Forrás: Dapflok-Archiv 2., Berlin, 1982
(A darabszámoknál vannak nagy keverések, nem állok jót a pontos értelmezésért...)
pg

Előzmény: Törölt nick (9076)