crash__override Creative Commons License 2002.01.16 0 0 8449
Szia, Roland,

Eloszor is gratula a jovevenyhez.

Nem kell ennyire magasztalni a vasutmodelezoi dolgaimat, egyeszeru amator szinten uzom :-) Szoval kosz a tippet, eddig Roco olajjal probalkoztam, de az hamar kikopott. A zsirral az a gondom, hogy hogyan juttatom be a "csapagy" belsejebe. A Roco olaj amolyan "csotollszeru" adagoloban van, jol lehet barhova bejuttatni, de a zsirt hogyan lehet pontosan oda "rakni", ahova akarom?

Az N-es motorok zart egyseget alkotnak, csak eros beavatkozassal lehetne pl a tengelyrol a csigakat lehuzni, es szetszedni a motort.

Arra gondoltam, ha mar szetszedem a motort, kemenyforrasszal beforrasztom a tengely helyet, es egy, a forrasztas elott keszitett sablon alapjan ujrafurom a furatot. Igy sikerulne kisebbiteni a tengely kotyogasat... A modszer meg csak elmeleti sikon van, nincs kiprobalva, de elobb utobb nekiesek.
A gaz az, hogy nem emlekszem pontosan, milyen motor ban a Re 4/4-esemben. Ui. a regebbi Roco motoroknal szimplan egy furatban forgott a tengely, az ujabbaknal pedig egy persely van a motorhazba teve, es abban forog a tengely. Ha az elozo, akkor muxik a forrasztos dolog, ha nem, akkor valoszinuleg nekiesek az egyik LAVA-s esztergagepnek (ha meg mukodik), megtanulok esztergalni (anno kozepsuliban volt egy teljes, 8 oras esztergalas gyakorlatom :-)) ) es probalok uj perselyt gyartani....

Crash_

Előzmény: RolandTT (8435)