MSTS Creative Commons License 2001.12.17 0 0 53
Cabin modban azért nem olyan rossz a helyzet
Mentem egy disel mozdonnyal ami nem bírt pl. felmennt egy emelkedőn 5-6 kocsival a hátán. Sőt ha a féket kiengedtem gurult vissza ezerrel.
Vmelyik villany mozdonnyal meg simán felment.
A kisiklások is elég realisztikusak szerintem.
Egy rosszúl összerakott váltó kész katasztrófa.
Az reverse üzemmúd viszont tényleg xar.
Ha szakítok mint áálat:) és átkapcsolom reversbe,
gyorsabban megáll mintha full minden féket bekapcsolok.
A terepasztal hatás természetes. Ekkora pályáktól mit vársz?
Én egy nap alatt összeraktam gyorsan egy Deli pu-t egészen kelemföldig(azt már nem:).
Szépen kidolgoztam a terepét.., és úgy már inkább msts hatása volt!
Mert ugye ott a pályák inkább hosszúak,mint szélesek:),de ott meg nincs elágazás semerre sem, ill. van de vakvágány.
A grafika 850 penyon nem tudom miért olyan szar neked matiz?
Bár nekem 1333 athlonom van asus 7700-el és tudom ,hogy ezért az én kurvaanyám, de nem is savage4-re tervezték.
Szal a grafika nálam megy, és savage 4-el is megy:) próbáltam.
De mint lentebb írtam szerintem is van még mit csiszolgatni. A játék uncsi egy idő utan, de aszem ez a verzió tényleg a pályaszerkesztőre koncentrál, ami néha le is fagyott, ill. az alagutak rajzolásánál bugos is .Ha sokat cseszekteted a texturákat elrontja, és minden save-nél ujra belepiszkít egy elrontott polygont.
Emelett várom nagyon a network modult, ami gondolom csak akkor jön ki ,ha lesz kétmillió pálya ,és negyvenezer object, meg train.
De ez rajtatok múlik csak. Én pl ma megyek a délit lefenyképezni :) meg a sin hálózatot lerajzolni.
Már csak a 3DMax telepítes hiányzik:) (Abból mi lesz?)
Szal a játék szerintem jó. De az lesz tuti egy-két éven belűl!