lms Creative Commons License 2001.12.14 0 0 12
    we calculated in advance the number of casualties from the enemy, who would be killed based on the position of the tower. We calculated that the floors that would be hit would be three or four floors. I was the most optimistic of them all. (...Inaudible...) due to my experience in this field, I was thinking that the fire from the gas in the plane would melt the iron structure of the building and collapse the area where the plane hit and all the floors above it only. This is all that we had hoped for.
Elore kiszamoltuk az ellenseg varhato vesztesegeit, a torony helyzete alapjan. ugy szamoltunk hogy 3 vagy 4 emelet erint a becsapodas. [...] ezen a teren szerzett tapasztalataim alapjan arra szamitottam, hogy a repulogepek uzemanyaganak egese megolvaszthatja az epuletek acelszerkezetet es osszeomlik az a resz, ahova a repulogep becsapodik es a folotte levo osszes emelet. Ennyiben remenykedtunk
    We were at(...inaudible...) when the event took place. We had notification since the previous Thursday that the event would take place that day. We had finished our work that day and had the radio on. It was 5:30 p.m. our time.
...-ban voltunk az esemeny bekovetkeztekor. Elozo csutortokon kaptunk ertesitest arrol, hogy aznap fog bekovetkezni. Befejeztuk a munkat es bekapcsoltuk a radiot. Helyi ido szerint este fel hat volt.

Ha bin Laden igazat mondott, es nem csak nagyzolni akart a sejk elott, akkor esetleg reszt vehetett az elokeszitesben de kozvetlen befolyasa nem volt az esemenyekre.

A digitalisan manipulalt videofilmek ma meg nagyon gagyik. Meg a lenyugozoen valosaghukent emlegetett filmeken is sutak a mozdulatok, dinamikajuk nem is hasonlit az elolenyekehez.