daVe Creative Commons License 2001.12.12 0 0 42
bocimobil:
"Elindul, tüzel aztán hipp hopp megáll" - ezt gondolom a DCC módra értetted. Tényleg érdekes, amit a vonat művel, ha teljes sebességről hirtelen átkapcsolsz ellenkező irányba.

CABIN módban a numerikus billentyűzeten lévő gombokkal vezérelheted a mozdonyt:
8 - throttle up
5 - throttle idle
2 - throttle down
9 - trainbreak release
6 - trainbreak lap
3 - trainbreak application
* - reverser forward
/ - reverser backward
+ - horn
Más tudtommal nincs.

Ha kell a fékekhez egy kis segítség:
A trainbrake kar application állásban (a részleteket most mellőzve) növeli a fékhengerekben a nyomást, azaz a fékerőt. A release ennek megfelelően csökkenti, a lap pedig tartja a nyomást, tehát a fékerőt is. Ezzel az egész vonat szabályozható mértékben fékezhető.
Van még két fék: az independent és a dinamic. Az előbbi csak a mozdonyt fékezi, de gyorsabban működik a trainbrake-nél. Itt a kar különböző állásai különböző nyomást és fékerőt jelentenek. A dinamic brake működési elvét nem ismerem, de a hatása hasonló az independent brake-hez.

Nekem kicsit hiányzik, hogy az utóbbi két fékkart nem lehet gombbal vezérelni. De az zavar igazán, hogy nem lehet (vagy csak én nem tudok) vezérállást váltani. Legalább lehetne valahogy hátranézni a fülkéből is, vagy lenne tükör. Az SD40 kabinjából alapból mindkét irányba kellene látni, de ehelyett (nálam) az F7-es kabinja van.

Üdv:
daVe