JSB Creative Commons License 2001.12.10 0 0 7526
Megszólítva, a nyilvánosságé a válasz. A "kellemetlenkedő" (figyelem idézőjel!) meg jobban tette volna, ha annyira érdekli, előszőr elkéri (tehette volna, címemet tudja) amiben kételkedik aztán a felét megspórolhatta volna a HOSSSZZZZÚÚÚ-nak (remélem, most nem jön arról újabb tengernyi strófa, a hosszút hány bötüvel és hogyan írta ((az sem léepne meg)).

Nos akkor : Fialovits szerint ez történt, így látta jónak, illik tisztelni, s figyelni, mert észrevehető, miért tér vissza a kályhához. Az összahasonlítás két oknál fogva lett volnas fölösleges? így is hosszú volt, tehát más tematikát bevetni, a meglévőtől vette volna a helyet. Meg mellesleg külön tanulmány egész más aktualitású időből.
Más: az összehasonlítás sajnos érdektelen(pro primo-elfogódott, pro secundo-terjeng, pro terzio- nem igaz, mert részrehajló, a mérések is hamisak --- halott mesterek íly művét, ha már eddig nem hoztuk, már NEM ILLIK.
Meg, NINCS MIT bemutatni , mert kegyeskedtek az egyiket Trianon idején elrabolni, a másikat honi "nagyjaink" által széttrancsírozni. Mindössze két mozdony miatt egy 40 oldalas lapban ca. minimum 4 oldalon (mert rövidebben nem tárgyalható) ennyire speciális témával foglalkozni maga a megtestesült ÍZLÉSTELENSÉG lenne, amikor még a JELENLEG NAGYOBB KÖZÖSSÉG ÁLTAL ISMERT JÁRMŰVEKRE SEM KERÜLHETETT SOR.

Ha nekem annyi forintom lenne, mint ahányan csak az utóbbi fél évben környezetemben, írásokban, hozzászólásokban nem tudták a Pozsony-Bratislava párhuzamot!

Tessék figyelni ( a kritika lényege, hogy nem a kritizálásért írják) és feltűnik miért és csak akkor és ott volt utalás a szláv névre.

A ES64U2 több változatban készül, melyek egymástól ELTÉRNEK (mégpedig sokban). Most csak annyit, a MÁV és GySEV gépek NEM AZONOSAK a némettel(nem ok nélkül kapták a -V4 és -V5 jelet, a BR 182 a -V3). A cikken a magyar vonatkozást számonkérni agusztusban, mikor a magyar gép véglegesen hetek óta lezárt rendszer, kritikusi túlzott svung (oh pardon, Schwung)
Instállom, az erlangeniek jobban tudják, mi fán terem a dolog, elvégre a mozdonyt mégiscsak ők csinálják, igaz írásban nem szakértenek olyan szépen.

A vendégrudazat szándék szerint átmeneti, szemnek és nem mozdonynak való, ezért nem taglalja aki kitalálta. Szerző és konstruktör, elemi joga eldönteni mi a fontos, még a recensnél is jobban tudja (talán).

A pacific nem tul.név, tehát kis betű, még ha a szerető kebel dagad is.

MÁV nosztalgia nem fizetett. Sőt!

A két modell nem azonos, de sebaj.( ajánlott irodalom: Bajor Mozdonyarchívum, kis baráti csevely a modell konstruktőrökkel, akik közvetlen kedves emberek és mellényt sem hordanak)

A BR 01 már Einhetslok volt, más kor - más műfaj. Olyasmi, mint Beethoven szonáta első tételét, Bartók második résszel folytatnni.

Lajos volt néhány Európában , de "Ludwig az álomkirály" csak egy, ha a XIX. század magyar íróinak jó így, talán nekem is illő, hogy megfeleljen. Mai divatok nem érdekelnek, mert mire jönnek, már mentek is.

A 360mm nem érdem, hanem információ. Nem mindenki képes azonosulni a kritikussal ismeret mennyiségben, szakmai tudásban, mi több, 99% biztosan kevesebbet tud, s a lap Uram bocsá neki íródik (javarészt). A szerelvények nem úgy és nem ott vannak, funkciójuk is más, de most hosszú lenne... Pesten jársz megmutathatom, meg ne vedd, annyit nem ér!

Brawa mellé trafa, de telibe, senki nem írta ahogy a konklúzió... Persze ha félre akarják érteni... Elnézést a viszonyról sok tudható (Life Like Brawa- szándékosan jó távol, írtam) de úri helyen NEM ILLIK a részletekről beszélni (Pinmaszul úgy is írhatom: fölös tudálékoskodás)

Kösz tudom mit jelent a read, hasonlatosság értelmezés volt, s nem fordítás. A fő, hogy az átlag olvasó értse! Visszjelzésekből tudom, sikerült. A vákumcső pedig valami olyasmi, mintha Neked most elkezdenék beszélni pl. Bach xy művének 4/6 és II 3/4 akkordjairól, mikor tudom, hogy nem értenéd. Övön aluli lenne, nemde?

Deák 31 megcsinálható jobban, rajta, de eddig MINDENKI CSAK ÍRT, MEG a papolóját járatta, ő meg sorozatban gyártja. "Kis" különbség.
A bazi az ami, nem félreérthető, és semmivel sem izléstelenebb (még finomabb is, mint amire vonatkozott, tessék utána nézni). A ronda és randa magyar szó , Arany Jánosnak mind kettő jó volt, akkor mit ugri-bugrizunk, slampert magyar nyelvi időkben. Még ez a kis szín is kilúgozandó?
Máskor írom oh shit, jó lesz! Elég up too date?

Az amerikai cikkre írt reflexióbol láthatjuk , a sorok írója járt ott, ÁMEN! De Uram bocsá, talán jobban esett volna a topicoloknak ez egész helyett, egy két berni, zürichi, baseli cím, ugyanis oda esetleg eljutnak!
A weben Földi Feri CsikoshaTTu egyetértésével hozta másik kevés ledes kondenzátortos világítását, "ügy" kipipálva.

Azért az utolsó mondat vigsztaló: Ki-Ki olvassa el a lapot maga is.

Egyhez gratulálok, jó az időzítés, így a következő szám előtt pár nappal,csak az a fránya lóláb... (SEbaj Andrew Kostolany mondta: mind egy mit, csak írjanak rólad.. kösz, sikerült)
Azt már írtam, először személyesen, aztán az "építő kritika" amiben szükségleten felül volt részünk mémely valóságtól elrugaszkodott elmúlt néhány évtizedben.

Érdeklődéssel vennék egy magvas, a nagyközönség számára írt és megvalósítható modellépítő cikket a recens tolllából. Az a puding próbája!

Salve! (oh bocs Ade!)

PS.: Jaj ne, a lap nem (csak) modellező újság, remélhetőleg

Előzmény: rezgaras (7507)