SharkL200 Creative Commons License 2001.11.27 0 0 4887
Dear Sirs!
A GPS challange -el kapcsolatban elméláztam. Hogy is kéne ezt igazán jól csinálni? Most nem a navigációs és GPS oldalát, hanem az autó felkészítését tekintve. Egy rendes verseny 40-100 km és a rendezők ügyességét jellemzi, hogy milyen kevés benne a betonút. Minden verseny előtt nagy a sürgés-forgás, leginkább a kerékcsere jellemző. Elgurulsz az utcai gumival a helyszínig, ott átszerelsz majd a verseny végén vissza. Nem beszélve a tréleren érkező, esetleg rendszám nélküli kocsikról. Nomármost a rendezők számítása szerint az összes pont érintése kb 2000 km, meg sem lehet csinálni a kiírt idő alatt. A túra így is több száz km közutat jelent. A kiírás szerint a pontok a térképen jelzett utaktól max. 100 m-re vannak. Ez azt feltételezné, hogy hajrá utcai gumi, azt a "pár" métert meg legfeljebb lefutjuk. Ellenben olvasva a topicon a pont elhelyezőket, nem igazán ez a kép dereng fel bennem. Sőt, ismerve az urakat feltételezem, hogy remek helyeket találnak ki, főleg terepezés szempontjából. (el is várjuk tőlük :) ) Ugye eleve nem jönnek számításba a rendszám nélküli kocsik, a tréleren szállított autók is kérdéses, hogy akarnak -e menni betonon több száz km-t. Itt valami köztes megoldás kell, ezt keresem. Kíváncsi lennék, ti hogyan készültök.