crash__override Creative Commons License 2001.11.13 0 0 7044
Szia etwg,

Miert nem lehet odemenni egy boltba, hogy kitesszuk a reklamodat, ha kolcsonkapjuk (vagy orokbe) az egyik modellt tesztelni.
mennyi energia és ember kell egy egy igényes teszt megirásához
De az igenyes tesztek, cikkek tesznek igenyesse egy lapot.

Másodsorban a teszt rosszul is végzödhet, akkor
meg a szerkesztönek fö majd a feje, hogy mit is kezdjen vele.

Ezt ugy hivjak, ujsagiroi tudomany. Hogyan magyarazzuk meg, hogy tulajdonkeppen nem is annyira sz@r a modell, csak fel liter muszerolaj utan is kulonb hangja van, mint az igazi Szergelynek, es nem bir el negy kocsinal tobbet 3%%-es emelkedon -> hegyipalyan ne hasznaljuk....

az nem várhato el, hogy a szerkesztö piszkálja valamennyi boltot, hogy kinek milyen ujdonsága van
Ne maar, az ujsag maeg irodjon meg magatol. Igenis tessek dolgozni a szerkesztonek, ha penzt akar az eladott ujsagert kerni.
Fogyasztoi tarsadalomban elunk, vagy mi a szosz...

A terepasztalokról meg csak akkor lehet irni , ha tulajdonosa erre felhivja a figyelmet - a felhivás eddig minden számban benne vala, ennek ellenére nem sok képet lehet látni.... Ugy látszik nincs terepasztal, vagy szigoruan titkos, vagy a gyártoja nem olvassa a V/M-et.

Vagy fogni kellene egy kezdokeszletet, nehany sinkeszletet, elkezdeni egy cikksorozatot, hogy hogyan epitsunk terepasztalt. Meg ilyenek.

Előzmény: etwg (7043)