etwg Creative Commons License 2001.11.13 0 0 7043
Szia crash ...

egyet lehetne veled érteni, ha nem tudnánk, hogyan születik az ujság, mennyi energia és ember kell egy egy igényes teszt megirásához, a másik kérdés honnan legyen a modell - felajánlja valaki ingyenesen a modellt a tesztre (A MIBA-ért verekednek a gyártok, hogy idöben meglegyen a teszt, és ne legyen tul rossz.... ez is része a PR-nek, amire ugye MO-n alig van szükség)

A V/M-nek még nincs akkora tradicioja, hogy teljesen kialakuljon a szerkezete és tartalma. Ehhez sok minden egyébb mellett pénz meg emberek is kellenének.

A MIBA, ha uborkaszezon van, akkor kivesz egy 20-éves cikket az archivumbol, és már tele is van az ujság, ezt a V/M nem tudja még megtenni.

A tesztekkel amugy is igen kell vigyázni, és szerintem nincs semmi értelme egy külföldi modellt tesztelni, csakis arra kellene szoritkozni, ami a magyar polcokon megjelent, mert csak ez növelheti meg az eladást (ami mindenkinek az érdeke).

Másodsorban a teszt rosszul is végzödhet, akkor
meg a szerkesztönek fö majd a feje, hogy mit is kezdjen vele. Ha megjelenteti, elmarad a gyárto vagy importör reklámja, ha nem jelenteti meg akkor meg a fél ország arrol fog dumálni, hogy miért nincs teszt stb.

De lehetne pl. egy rovat, ahol (ha természetesen az eladok ezt támogatják) az uj modelleket lehetne egy-egy képpel felsorolni. (Ehhez azonban kintröl kell jönnie az infonak, mert az nem várhato el, hogy a szerkesztö piszkálja valamennyi boltot, hogy kinek milyen ujdonsága van.)

A terepasztalokról meg csak akkor lehet irni , ha tulajdonosa erre felhivja a figyelmet - a felhivás eddig minden számban benne vala, ennek ellenére nem sok képet lehet látni.... Ugy látszik nincs terepasztal, vagy szigoruan titkos, vagy a gyártoja nem olvassa a V/M-et.

Előzmény: crash__override (7042)