Carpy Creative Commons License 2001.10.01 0 0 2844
Csak azt nem értem, hogy függ ez össze a II. kerületiek anyagi helyzetével a Havanna rovására.

Aki a Havannan lakik, annak altalaban nincs mas valasztasa, mint a BKV. (Sztereotipia, de nagyjabol igaz.)

ha már egyszer ott az a metró, akkor használjuk is ki.

Akkor vonok egy parhuzamot: Ha mar megepul a 4-es metro, felszedik gyorsan a sineket a Szabadsag hidrol. Ha nem szednek, nem lenne eleg utas a metron. Nem lesz jobb a szinvonal ettol, sot, es meg kozben kidobunk egy vagon penzt, amivel mashol csodakat lehetne mivelni.

Ez nem pusztan 4-es metro elleni erv, hanem majdnem minden metrora rahuzhato, amenyiben az idegen elemkent ekelodik bele a halozatba. Ha akkora a varos kiterjedese, es az utazasi aramlat volumene, hogy a metro gyorsasaga ellensulyozni tudja az atszallas ido- es kenyelmi veszteseget, akkor OK. A 3-as metro eseteben ez igaz mindket vegen, a 2-es metronal a volumen miatt kell a foldalatti vezetes, a tavolsag mar alig van meg, a 4-es metronal se tavolsag, se volumen.

Előzmény: attus (2843)