gabek Creative Commons License 2001.09.16 0 0 292
Ahoj!

Néhány friss tapasztalat az 1.0 verzióról. Most, hogy végre be lett járatva a masina és alkalom is adódott, futottam egy Sopron-Bp-Sopron távot. Nos... Hogy is mondjam... Nem akarom bántani a gépet, de nem épp autópályára termett az 1 L-es motorral. Országúton 90-100 körül nagyon szépen és kényelmesen lehet vele autózni. Igaz, előzni csak akkor szabad, ha az ember háromszor is átgondolta; egy, de inkább két fokozatot visszaváltott és még mindig közel s távol senki nem látszik szemben. Az autópálya már egy fokkal érdekesebb. 100 km/h-ig még gyorsul az autó, után már csak gyorsulgat. Stabil 120-at bírja, utána csak hörög. Vízszintes útfelületen kb. 127 km/h a vége. Lefelé akár a 130-at is eléri, hála a nagy hátsó felületnek, amibe könnyedén belekap a szél és tolja. Dombnak felfele csak negyedikben és csak 112 km/h-val működik a dolog. Mielőtt az ember előzés címén kimerészkedik egy teherautó mellé, figyelmesen bele kell nézni a tükrökbe, hogy lehetőleg Győrtől Komáromig senki ne jöjjön hátulról, akit zavarna vagy feltartana. Általános megfigyelés, hogy az eléggé alacsony oldalfalú gumikkal és a rövid tengelytávval eléggé pattog az úton. Minden kis hibát észrevenni vele.

Összegzés:
Az 1.0 L-es, 3 hengeres WagonR+ ideális városi kisautó, de 100 km-nél hosszabb útra indulni vele már kalandos vállalkozás.

Üdv:
GABEK