rezgaras Creative Commons License 2001.08.10 0 0 5590
csíkostáTTú írta:

> lehet az illesztéseket csiszolgatni, az ablakkivágást pontosítani,
>a festés retusálgatni, vagy újrafesteni. Erre gondoltam a "szépészettel".

Csak két gondolatot, egy negatívat és egy pozitívat.

Az igaz, hogy ezeken lehet javítani, de ha pl. egy uretán öntvényen nincs két párhuzamos vonal, akkor azt egyszerűbb kidobni.

Viszont szvsz. aki elkezd "szépészettel" foglalkozni, annak már csak egy lépés, hogy egy egész kitet összerakjon. Nekem ez a kit a vesszôparipám, és tulajdonképpen nem is vontatójárműre gondolok, hanem elôször épület, majd kocsi-kitre.

> De hogyan javítod ki a pontatlan alvázat, ahol a furatok nincsenek a helyükön?

Te én azt hiszem, hogy ilyesminek nem is érdemes nekifogni. Szvsz. a gyártó kutyakötelessége, hogy a selejtes alkatrészeket kicserélje - ingyen és bérmentve!!! Persze az élet néha ennél bonyolultabb - mint a cseh kit is mutatja. Mint már írtam, nekem is van a fiókban egy DJH Garrat kitem. Egyszer már szemügyre vettem, és észrevettem, hogy az egyik fehérfém öntött vázelem, konkrétan az egyik szerkocsi járólapja hibásan van öntve, hiányzik az egyik vége. Most mi van? A kitet egy haverom vette a bolhapiacon. Nem is tudom, a DJH cég létezik-e még. Asszem nincs már ezen a néven, a jogutód (talán a Model Loco???) pedig nem biztos, hogy segíteni tud. Marad tehát az, hogy a kérdéses alkatrészt magam legyártom. Szerencsére nem bonyolult, két lemezbôl ki lehet vágni, méretre reszelni és összeforrasztani. Persze ha a hajtóművel is elôjönnek hibák, az már egy kicsit rázósabb lesz.

Előzmény: Törölt nick (5586)