DAttis Creative Commons License 2001.06.07 0 0 7042
Bocsi, a ha nem jól értelmeztem, de hát nem vagyok pilcsi (sajnos), de ahogy most elmagyaráztad a dolgot tudom miről van szó. Ettől szép a leszállás kívülről szemlélve :)))) (ahogy jön be a gép mikor Ferihegyen nézelődök)

Akkor még egy kérdés.
Amikor nekilódult kis Boeingünk felszálláshoz a gurlás megkezdése utáni második pillanatban, mintha megugrott volna gép orra (legalább is ezt éreztem és elég elöl ültem a gépen) és úgy gondoltam, hogy biztos ilyenkor "kirugózik" az orrfutó, ezzel is segítve a felszállást.
Nem tudom Tupoljevnél miként van ez, mert összehasonlítási alapom nincs, de mondom ahogy "megugrott" a gép ahogy full gázt adtak a Boeingnek.
Azt is megfigyeltem, mikor már fent hasítja 10.000 méteren nem teljesen viszintesen repült, mert az orra kicsit felfelé állt a gépnek.

Egyébként nem tudom hogy számítják ki a menetidőt, mert menetrendben 2 óra 25 perc van Bp-Párizsra írva, ennek ellenére mi 1 óra 50 perc alatt kiértünk és még 800 km/óra se volt a sebesség, csak 730-750 körül pengetett a gép, hazafelé is kerek 2 óra volt az út 740-es óránkénti "tempóval"

Ja és az is észrevétel volt több repülés után, hogy volt olyan, hogy meg se érezte az ember a földetérés pillanatát, most meg Párizsban leszállva volt egy apró, de észrevehető döccenés, ahogy a főfutók talajt "fogtak"

Előzmény: zolibá (7040)