Vgyuri Creative Commons License 2001.05.22 0 0 6775
Az m1 tv akkor is hazudik, amikor kerdez. Tavalyig jart Tu-134/154 Tengiz-Debrecen kozott kethetente, Airbus meg B-737 felvaltva Tel Aviv-Debrecen kozott (a tervek szerint, ami meg nem biztos) utobbi ujra lesz, de csak az egyik heten LHDC, a masikon LHBP.) Es ez csak a tobbe kevesbe rendszeres jaratok. Charterbenm katonazenekari fesztivalon, kulugyminiszteri talalkozon mindenfele felso kozeposztaly megfordult itt. A lenyeg az, hogy eddig mindig egyedi hatarnyitasvolt, ami megemelte a leszallasi koltseget es 3 napra elore kellet kerni.

A Tunis-LHDC jaratrol egyenlore csak a szemelyzetet tajekoztattak, mint majdnem biztos tervrol. A B767 nem tulzas, ha osszszedik tobb utazasi iroda utasait. Hogy honnan berlik, az mas kerdes. Erdekesebb a muszaki kerdes, mert a debreceni beton 2500 meterebol csak 2100-at lehet hasznalni zajvedelmi okokbol, ami a hataron van.

Az LHBP-LHSM-LHDC-LHBP korben az az ertelem, de csak ha ket kor van egy nap ellenkezo iranyban, hogy
- a fo hasznalok a ferihegyrol a ket helyre le/felhordott utasok
- kis szamban azonban van Balaton-Hortobagy mozgas is
- Egy L-410 17-18 utast visz, annyi azert ossze fog jonni - ugy legyen.