zsömike Creative Commons License 2001.04.21 0 0 147
Andrew_s! Akinek nem inge tipikus esete.. Bár elolvastam a hozzászólásod, és mégiscsak inge... Eredetileg a topic inditójának szólt volna, de "Te sem vagy jobb". Bocs a kifejezésért, de jobb ne jutott eszembe.
Tudod, elgondolkoztat a dolog, hogy itt elég sokan irták, hogy müködik a rendszer, ilyen -olyan hibákkal, DE müködik, használható. Egy néhányan irták, hogy megjárták a jelszócserénél, de belátták, hogy az ő hibájuk volt. Olvasni kell, erre vannak a használati utmutatók, kezelési utasítások, stb.. Édesanyámék olyanok, hogy semminek nem olvassák el a használati utasítását, majd csodálkoznak, hogy tönkremegy az a valami.. De ők már nem igazán fiatalok. Azt látom, hogy valamit értesz a (sz)ámítástechnikához, tehát tudnod kell, hogy a számítógép NEM a kívánságaidat, hanem a parancsaidat fogja végrehajtani. (vagy nem, de ez egy másik történet lenne) :-))
Bitvadász az én olvasatomban azt jelenti, hogy rákattint mindenre ami kék, illetve ahol a "nyilból" "kezecske" lesz, aztán csodálkozik. (vagy dühöng, majd irni kezd)
Online: Hogy gondolod megoldani? E-mailban a jelszót, házibank azonosítót? Esetleg postán? A bankkártyádat is elküldhetnék postán.. Örülnél neki? Asszem az 1xi bemenetel megoldható. szerintem mindent el lehet intézni telebankon keresztül, egészen addig, amig a _személyes_ átvételre sor nem kerül.
A félreértések elkerülése miatt közlöm, hogy nem vagyok OTP-rajongó, nem dolgozom ott, de spec. ez a szolgáltatás (házibank) müködik, használható, tehát "a hiba az Ön készülékében keresendő". Szvsz.
Előzmény: Andrew_s (146)