YERICO Creative Commons License 2001.01.16 0 0 7
Nagy-nagy tevedesben vagy. A Matavnak jovore mar ingyen at kell engednie az utana jovoknek a halozata bizonyos reszeit, ha azok kerik. Eppen ezert iden mar nem is lesznek uj fejlesztesek szinte sehol. Most mar az adatfelmeres zajlik, hogy keres eseten tudjanak infoval rendelkezni az esetleges konkurencianak.
Jelenleg a Matav dolgozok kb 1/7-et rugjak ki leepites cimszoval. Jovore talan meg a Deutche Telecom is kivonul a Matavbol, ez pedig egyenlo lenne a Matav osszeomlasaval.
Nyugat - Europaban az a jellemzo, hogy a tavkozlesi cegekben a dolgozok nagyresze marketinges, a szolgaltatast pedig alvallalkozok csinaljak, a fomunkatarsak szama par szaz. A Matavnak jelenleg tobbezer dolgozoja van, most is tobb, mint ezret kuldenek el.
Azonkivul jovore beindulhat a MAV (igen, a MAV) kozremukodesevel egy uj orszagos gerinchalozat (ez az, amin a varosok kozotti hivasok mennek egyik kozponntol a masikig) - tudtommal gozerovel epitik -, ami mar nem a Matave, es amibol a nagy penzeket szereztek, ugyanis ez a jo uzlet. Jovore beindulhat az UPC, ami varoson beluli ingyenes beszelgetest is tud nyujtani gond nelkul, ha akar.

Egy varosban pedig nem csak 1 szolgaltato lesz, hanem akar tobb is lehet, a helyi hivasok dija igy nem tarthato sokaig magasan, mert akkor az emberek szepen atmennek a masikhoz.

Nemetorszagban pl a mobilszamodat tudod siman atvinni vezetekesre es forditva. AZ USA-ban pl ingyenesek a helyi hivasok, a tavolsagiak olcsobbak, az elofizetes kb a hazai. Csak a fizetesek nem.

A mobilhivasok dija szerintem pontosan a vezetekeshez van igazitva. Ha azok esnek, akkor esnek a vezetekesek is. Viszont azt sem kell elfelejteni, hogy a Westel 100%-os tulajdonosa idokozben a Matav lett.

Előzmény: renegade (3)