Atomi Creative Commons License 2000.12.28 0 0 200
A fűtéscsap témához szólnék. Szóval a csap az egyik oldalon tényleg csak félig van kifúrva, de ez a régebbi kivitelnél még 3/4-ig volt méghozzá L alakban, hogy mennél jobban nyitod annál jobban nőjön a keresztmetszet. Sajnos a 80-as évektől az L-nek lemaradt a talpa, így már jobban hasonlít az I-hez. Ezzel együttjár, hogy nem lehet fokozatosan szabályozni, vagy hideg van vagy dögmeleg, mert nincs meg a fokozatos nyithatóság.
Ilyenkor az átlagember nyitogatja-lezárja, de ajánlatos régebbit beszerezni, a gyártási év asszem a kezelőkarba van beütve a tetején. Új állapotban gyárilag valami faggyúszerű anyaggal van bekenve(savmentes zsír ?) hogy forogjon, valamint segítsen a gumitömítésnek tömíteni.
Egyébként a legjobb minőségű a 75 aug. és okt. között készült kocsik, mert a 353W gyártásba történő bevezetésénél egy igen szigorú meó-gárda járt a gyárban és sokmindenbe belekötöttek. A '80-as években gyártott autók már a spórolás jegyében teltek, könnyítések, az acél minősége : sok szén van benne jobban rohad, stb...
Előzmény: Riff-Raff (197)