Tomthumb Creative Commons License 2000.11.14 0 0 74
Affene, tegnap leírtam mindent, elküldtem, most meg látom, hogy elvesztődött. No, a lényeg:

84, Seat Ibiza 1.7 diesel, 3 ajtó, ezüstszürke a piros csíkkal, ahogy kell; gyári dobostortaszerű alufelni, ződ üveg, valóságos Nokiton rádió Audioton kárpithangszórókkal, úgy szól, mint tíz Szokol, 30 %-os gumik, szar akksi, 2002 májusig vizsga, egy évre ződkártya, eredetiségvizsga az orrom előtt á 280.000 HUF.

Egyik szelep csattog, kasztnin gyári fény még, nem rozsdállik, jobb kilincs letörve, rugótorony tökkélettesss, küszöb alig vékonyodik. Km az órában 129000, de akkor röhögtem a legnagyobbat, amikor láttam, hogy az egész müszerfal oda rakható, ahova akarom: elfelejtették a visszapörgetés után a helyére csavarozni.

Szerintem korrekt az ár, ennyiért volt kockaKadett meg egyesGolf/Jetta istentudjahányadik motorral-kasztnival. japán csodák qrva drága alkatrészekkel majdan.

Most drága jó unokatesóm Isten álgya meg cégénél van, kipofozzák teljesen (lötyik, szíjak, akku csere, generátor-indítómotor renova, meg ami még eszükbe jut, ja, a szelep is persze kijavít), jövő héten enyém a világ!!, 9 hónapja nincs autóm, már a falat kapartam.

Szlovákiában mennyi a gázolaj?

Ibizában találkozunk!!