Atilla!
Din:
Valamikor 1990-91 körül volt erről szó a német Off Road magazin valamelyik számában. Sajna a költözések-feujitások között elkallódott...
De tuti, hogy utána lehet keresni.
A lényeg a súly/teljesitmény, E-H terepszög, szabad hasmagasság stb. viszonya, korrekt német precizitással. Ami ennek megfelel, az gut, a többi a hobby.
Grand Ch.:
Igen, az itthoni kocsik döntő többsége törötten, igy-úgy mutyizva jött be, érdekes vámmal...
Föleg kanadai, É-am.-i. (Onnan lehet 1xüen felismerni, hogy a hátsó lámpa DOT és E szabványos 1xre, valamint az ablakok szinezettek) Ezeknek az a hátránya, hogy az ami seb. korlátozásra (55-75 mile) vannak belőve pl.:az automata váltó fékszallagjai, stb...
Szal gyengébb, mint az Eu modellé alapból, és nem birja a magyer virtust (lámpától-lámpáig gyorsulás, 180km/h tartósan).
Itt jön be, hogy mire, hogyan használod.
Mert aki akár egy W126 500 SE után beül egy 5.2-be, és tól egy kövéret, az ugye jogosan van felháborodva a különbség miatt. Nem erre gyártotta az egyébként közismerten az USA leggyengébb autógyártója.
DE!
Ezeket lehet viszonylag kevésből, jelentősen feljavitani, erről láthatsz szép képeket a
http://www.jeepin.com/gallery/ alatt.
A kedvencem a http://www.jeepin.com/gallery/damsbury.jpg
Az enyém is ilyen Jeep.
hali, és rem. nem bántottalak meg.
JP