atilla Creative Commons License 2000.07.25 0 0 790
Tisztelt Happy Hunter,

Nyugodt lehetsz - két Mercedes-t nem nyúlnak_
-a G-osztályt (W461, W463)
-és az A-osztályt (W168).
A többit sem lehet '96-óta lábon vinni, azoktól tréleren és személyes rábeszélés útján szabadítják meg a polgárokat (legalább is azokat, akik nem biztosítási bűnben utaznak).

Nem Off Road téma, de érdekes adalék: W129 betűjelű SL Mercedes-t (ez a klasszikus kabriójuk)
4 évvel ezelőtt, tiszta származással alig lehetett találni az ORFK központi gépén.

A G óriási előnye - a lenyűgöző menet - és terepezőtulajdonságok mellett - hogy nem "bűnautó". Alkatrésznek nem igazán érdemes lopni, mert alig van belőle (a magas beszerzési ára miatt), legozni meg lehetetlen vele, mert aki ilyet vesz, annak (ha 1 hangyányi esze is van) az első útja a vásárlás előtt a Kárpát utcába, a második a TransCar-hoz vezet. A gerjedés sem túl nagy erre a típusra. Az ML-re uszulnak a népek mostanság.

Nem akarom ezt a fórumot lesajnálásra használni, de nagymúltú szakember (és elkötelezett M-B hívő) egy 6.800 km futásteljesítmény után hatodszor a márkaszervízben tartózkodó ML-re nézve a következőt mondta:
-Erről le kellene verni a csillagot!
Amerikai összeszerelés. Teljesen plasztik. Hasonló fíling, mint a Grand Csirke, csak stabilabb. Úgy gondolom, hogy ebben a topikban vájtfülűek kommunikálnak - nekik ez a kecske nem való. Semmire.

Szebb Jövőt!

Előzmény: Törölt nick (788)