IFA W50 L/SP 1:43
A sokadik rövidplatós W50 L után sem került a gyártók kínálatába a nálunk eléggé elterjedt hosszabb SP verzió, így nekiálltam.
Az elvágott alvázat méretre reszelt aluidomokkal hosszabbítottam meg, középen végigfúrva, ott acél gombostűszár tehermentesítővel, de a ragasztás a kicsi felületek miatt nem bizonyult elég tartósnak, ezért utólag az alváz belső, nem annyira látható részére egy U alakú lemezcsík került, ami az összes illeszkedő darabbal össze lett csavarozva. Így már akár kilós terhelést is elbírna a kocsi. Meg kellett hosszabbítani a kardántengelyt is.
A plató alapja 0,5-ös vaslemez, az oldalfalak makettezős szaküzletben vásárolt 0,5 x 3mm-es karbon, illetve 1 x 3mm-es fenyőlécekből, illetve konzervdoboz lemezéből kivágott csíkokból, meg kötöződrótból hajlított fogantyúkból álltak össze.
A fülke hűtőrácsát a felső sorban vw-s sporitól ellesve én is áttörtem, de kissé felesleges volt. A mögé beillesztett két ferde pálca, illetve a még hátrábbra került fotó egy hűtőről normál esetben ilyen mélyen annyira kevés fényt kap, hogy gyakorlatilag csak akkor látható jól, ha vakuval szembefotóztam. Az alsó, kisebb sor áttörésével pedig meg sem mertem próbálkozni, az már meghaladná a kézügyességemet, pláne a mini márkajelzés körül.
A többi látható átalakítást nem részletezem, más modelljeimnél már megírtam ezeket, a dekormatricákat most is a kiváló Tonycars Művek szállította.

